فرمانده نیروی زمینی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر حمایت از تولید و سرمایه ملی گفت: نیروی زمینی ارتش از سال گذشته به این امر اهتمام داشته و تمام کالاهای مصرفی را از تولیدات داخل کشور فراهم و استفاده می‌کند، تا چرخه اقتصاد ملی رونق بیشتری گیرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش همزمان با لحظه سال تحویل در جمع کارکنان و خانواده های تیپ ۷۱ ابوذر گفت:سالی را که پشت سر گذاشتیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال بسیار پر فراز و نشیبی بود که فرماندهی معظم کل قوا در فرمایشات نوروزی نیز به آن اشاره فرمودند
امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه در سال گذشته عزیزانی در کنار ما بودند و الان خفته در خاک هستند افزود:در این لحظه از تحویل سال جدید آنها را فراموش نکنیم به ویژه شهدای عزیزمان که امنیت امروز را ما مدیون آنها هستیم .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تاکید کرد:حمایت از تولید ملی بسیار مهم است که معظم له امسال را به این نام نامگذاری فرمودند. نیروی زمینی ارتش از سال گذشته به این امر اهتمام داشته و تمام کالاهای مصرفی را از تولیدات داخل فراهم و استفاده می کند. در سال جدید نیز ما در نیروی زمینی مصرف  تولید داخلی را اولویت قرار می دهیم تا شکوفایی و رونق کالاهای ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، نزاجا ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 2 فروردين 1397 | 20:21 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا